marți, 16 aprilie 2013

Rezultatele cercetării


         Cercetarea a fost realizată on-line cu ajutorul unui chestionar format din 15 întrebări. La această cercetare au participat un număr de 57 de respondenți, doar 50 fiind luate în calcul, 7 dintre aceștia nu au completat chestionarul complet. Cercetarea a început pe data de 16 martie 2013 și s-a desfășurat pe o perioadă de 3 zile. Software-ul folosit a fost SurveyGizmo, un instrument online de realizare a chestionarelor. Principalul canal de distribuție a fost internetul, rețelele de socializare ajutându-ne să le distribuim într-un timp cât mai scurt.
   În continuare vom interpreta răspunsurile întrebărilor din chestionar.


            Din eșantionul extras se observa că  84,6% sunt persoane cărora le place fotbalul, iar restul de 15,4%  au dat un răspuns negativ.



            La această întrebare 46,2% dintre cei intervievați au răspuns că merg des la meciuri de fotbal, 23,1 % reprezintă persoanele care merg rar la un asemenea eveniment, iar restul de 30,8%  reprezintă persoanele care merg foarte rar la asemenea evenimente.



            Prin această întrebare am încercat să vedem viziunea clientului cu privire la acest eveniment și câți au mai participat, iar în proporție de 69,2% dintre cei care au fost intervievați nu au participat la eveniment.



            Prin această întrebare încercăm să aflăm care sunt preferințele respondenților cu privire la un meci de fotbal caritabil, iar cei mai mulți ar fi atrași de cauza pentru care a fost organizat evenimentului, în proporție de 76,9%..



            Ne ajută să înţelegem probabilitatea clienţilor de a participa la evenimentul propus de noi, iar 84,6 dintre cei intervievați au răspuns pozitiv la această întrebare.



            Locul preferat de către respondenți este stadionul Municipal “Emil Alexandrescu”, oferind  posibilitatea venirii unui număr cât mai mare de persoane.



            Cei mai mulți dintre repondeți nu doresc deplasarea evenimentului într-un alt ora,,61,5% dar sunt persoane care ar accepta să se deplaseze în alt oraș pentru a putea participa la un asemenea eveniment.

            8.Împarțiți cele 100 de puncte un funcție de cat de mult doriti sa îi vedeți la eveniment pe cei din lista?



            Prin intermediul întrebării ( Împărţiţi 100 de puncte ) ne vom crea o imagine a jucătorilor pe care ar dori sa-i vadă la eveniment. Întrebarea se încadrează în scala proporţii.


            Am urmărit să aflăm vedeta preferată a respondenților pentru a le atrage atenția și a face apel la nivelul afectiv al acestora. preferații publicului au fost Răzvan și Dani cu 46,2%, urmați de Dan Bitman și Ștefan Bănică jr. fiecare cu câte 38,5%


            Pentru a atrage cât mai multe fonduri ne-am folosit de imaginea unor mari jucatori ai României și de posibilitatea de a juca alături de aceștia, 61,5% fiind interesați de acest lucru.



            Ne ajută să identificăm preţul psihologic şi să ne stabilim preţul în funcţie de strategie, iar cei mai mulți ar fi dispuși să plătească între 25-50 de lei. Întrebarea se încadrează în scala interval.



            Prin ultimele 4 întrebări am încercat să aflăm date sociale despre cei intervievați, vârsta, sex, starea civilă sau venitul lunar pentru a ne ajuta la stabilirea profilului persoanei țintă.

          În concluzie evenimentul va avea loc conform programului stabilit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu