Cercetarea a fost realizată on-line cu ajutorul unui chestionar format din
15 întrebări. La această cercetare au participat
un număr de 57 de respondenți, doar 50 fiind luate în calcul, 7 dintre aceștia
nu au completat chestionarul complet. Cercetarea a început pe data de 16 martie
2013 și s-a desfășurat pe o perioadă de 3 zile. Software-ul folosit a
fost SurveyGizmo, un instrument online de realizare a chestionarelor.
Principalul canal de distribuție a fost internetul, rețelele de socializare
ajutându-ne să le distribuim într-un timp cât mai scurt.
Prin această întrebare am încercat să vedem viziunea
clientului cu privire la acest eveniment și câți au mai participat, iar în
proporție de 69,2% dintre cei care au fost intervievați nu au participat la
eveniment.
Locul preferat de către
respondenți este stadionul Municipal “Emil Alexandrescu”, oferind posibilitatea venirii unui număr cât mai mare
de persoane.
Prin
intermediul întrebării ( Împărţiţi 100 de puncte ) ne vom crea o imagine a
jucătorilor pe care ar dori
sa-i vadă la eveniment. Întrebarea se încadrează în scala proporţii.
Am urmărit să aflăm vedeta preferată a respondenților
pentru a le atrage atenția și a face apel la nivelul afectiv al acestora.
preferații publicului au fost Răzvan și Dani cu 46,2%, urmați de Dan Bitman și
Ștefan Bănică jr. fiecare cu câte 38,5%
Pentru a atrage cât mai multe fonduri ne-am folosit de
imaginea unor mari jucatori ai României și de posibilitatea de a juca alături
de aceștia, 61,5% fiind interesați de acest lucru.
Prin ultimele
4 întrebări am încercat să aflăm date sociale despre cei intervievați, vârsta,
sex, starea civilă sau venitul lunar pentru a ne ajuta la stabilirea profilului
persoanei țintă.
În concluzie evenimentul va avea loc conform programului stabilit.
Din eșantionul extras se
observa că 84,6% sunt persoane cărora le
place fotbalul, iar restul de 15,4% au dat un răspuns negativ.
La
această întrebare 46,2% dintre cei intervievați au răspuns că merg des la meciuri
de fotbal, 23,1 % reprezintă persoanele care merg rar la un asemenea eveniment,
iar restul de 30,8% reprezintă
persoanele care merg foarte rar la asemenea evenimente.
Prin această întrebare încercăm să aflăm care sunt
preferințele respondenților cu privire la un meci de fotbal caritabil, iar cei
mai mulți ar fi atrași de cauza pentru care a fost organizat evenimentului, în
proporție de 76,9%..
Ne ajută să
înţelegem probabilitatea clienţilor de a participa la evenimentul propus de noi, iar 84,6 dintre cei intervievați au răspuns pozitiv
la această întrebare.
Cei mai mulți dintre repondeți nu doresc deplasarea
evenimentului într-un alt ora,,61,5% dar sunt persoane care ar accepta să se
deplaseze în alt oraș pentru a putea participa la un asemenea eveniment.
8.Împarțiți
cele 100 de puncte un funcție de cat de mult doriti sa îi vedeți la eveniment
pe cei din lista?
Ne ajută să
identificăm preţul psihologic şi să ne stabilim preţul în funcţie de strategie, iar
cei mai mulți ar fi dispuși să plătească între 25-50 de lei. Întrebarea se încadrează în scala interval.
În concluzie evenimentul va avea loc conform programului stabilit.











Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu